Monday, July 26, 2010

Kata-kata Romantis



Kata-kata Romantis

Mutiara Kata Cinta


Top 11 Kata Romantis


1. Anda tidak mencintai seseorang kerana penampilan mereka, atau pakaian mereka, atau kereta mewah mereka, atau dengan kata-kata romantis yang ditaburkan di bibir mereka.

2. Apabila anda tersenyum anda telah mendapat perhatian penuh daripada saya. Apabila anda tertawa anda telah mendorong saya untuk tertawa bersama dengan anda. Apabila anda menangis anda telah mendorong saya untuk terus mendakap anda. Saat dikau bilang kau mencintaiku, kau telah memiliki hatiku selamanya.

3. Cinta hanyalah sebuah kata-kata romantis sehingga seseorang datang dan memberikannya makna.

4. Sebatang lilin boleh cair dan api itu mungkin mati, tetapi cinta daripada kamu akan tetap menyala di dalam hatiku.

5. Keinginan yang ada pada diriku tidak boleh mengatasi keinginan untuk memiliki dirimu.


Top 6 Kata Romantis

6. Aku tidak pernah bosan dengan kehidupan ini dan kata-kata romantis dari dirimu. Aku tidak akan peduli jika aku jatuh dua, tiga atau empat kali kerana aku tahu setiap kali aku jatuh, kau tidak akan membiarkan diriku menyentuh tanah.

7. Jika satu-satunya tempat yang aku dapat bertemu kamu adalah di dalam mimpiku, aku tidak ingin bangun lagi.

8. Aku hanya inginkan dirimu berbahagia, meskipun diriku bukan pembawa kebahagiaan kepada dirimu.

9. Aku melihat bunga dan berfikir itu adalah hal paling indah yang pernah aku lihat sehingga aku bertemu denganmu.

10. Aku menyembunyikan air mataku ketika aku menyebut namamu di hadapan kawan-kawanku, tetapi rasa sakit dalam hatiku masih tetap sama. Walaupun aku tersenyum dan nampak seperti tidak memerlukan sebarang rawatan tetapi kata-kata romantis mu akan tetap bertaut di hatiku.

11. Hanya ada seorang yang akan merindui dirimu lebih daripada orang lain.

Kata-kata Romantis

Kadang-kadang kita tidak memerlukan kata kata romantis untuk memikat seseorang.


No comments:

Post a Comment